Zavrieť

Porady

Dedičstvo-dedenie úverov.

Dobrý večer. Mám spotrebné úvery vo výške asi 5.500 Euro, ktoré si poctivo platím. Problém je v tom, že manželka sa o nich dozvedela iba pred pár dňami. Teraz odo mňa žiada aby som pred notárom,/alebo právnikom/ v tom som laik ,jej predal svoju časť bytu za symbolické Euro, aby v prípade mojej smrti nededila aj moje dlhy. Čo robiť ?
misoft Upresni - úvery boli pred uzavretím manželstva, alebo počas manželstva? Byt bol získaný pred, alebo počas manželstva?
Lebo ak počas - je to pol na pol. A práve doba vzniku dlhu (uzatvorenia úveru) je dôležitý.
A odpredávať 1/2 za symbolické € - potom by ťa mohla kľudne o týždeň z bytu vysánkovať.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    lleMaurice, a doplním misofta, s mng. máte stále BSM, čiže ak by si jej ty predal polovicu bytu ( čo nemôžeš lebo ste majitelia v 1/1) tak aj tak by jej celý byt nepatril.

    To čo žiada mng. tak také sa musí riešiť zúžením BSM, a vyňatím bytu z BSM alebo zrušením BSM, a toto sa dá urobiť súdnou cestou a nie že si tvoja polovička zmyslí.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť