Dobrý deň,
Chcela by som sa informovať ako mám postupovať v mojom prípade. Dňa 22.10.2016 som si kúpila zimné čižmy , mala som ich doma v krabici a prvý krát som si ich išla obuť až 11.11.2016 kedy som zistila že čižmy sú poškodené, oskrete a majú také bodky kde je vypadnuta farba. Pri skúšaní neboli tieto chyby viditeľné. 12.11.16 som išla do predajne kde som poukázala na tieto chyby a ziadala vymenu za iny kus .Predavačka chyby uznala ale rovnakú veľkosť už nemali a tak mi ponúkli možnosť vybrať iný tovar. Ďalšie čižmy ktoré som si vybrala boli už ako vystavený kus oskrete a tak som stratila dôveru a chcela vrátiť peniaze. Bohužiaľ túto možnosť mi zamietli a trvajú na tom že v danej hodnote si musím vybrať iný tovar. Chcela som podat oficialnu reklamaciu no tuto moznost zamietli.povedali mi ze to sa neda.Ide o sumu 98 € čo nie je malá suma.Viete mi prosím poradiť či existuje nejaká možnosť ako postupovať.?
Ďakujem veľmi pekne