Zavrieť

Porady

Ako postupovať pri výmene nových poškodených čižiem?

Dobrý deň,
Chcela by som sa informovať ako mám postupovať v mojom prípade. Dňa 22.10.2016 som si kúpila zimné čižmy , mala som ich doma v krabici a prvý krát som si ich išla obuť až 11.11.2016 kedy som zistila že čižmy sú poškodené, oskrete a majú také bodky kde je vypadnuta farba. Pri skúšaní neboli tieto chyby viditeľné. 12.11.16 som išla do predajne kde som poukázala na tieto chyby a ziadala vymenu za iny kus .Predavačka chyby uznala ale rovnakú veľkosť už nemali a tak mi ponúkli možnosť vybrať iný tovar. Ďalšie čižmy ktoré som si vybrala boli už ako vystavený kus oskrete a tak som stratila dôveru a chcela vrátiť peniaze. Bohužiaľ túto možnosť mi zamietli a trvajú na tom že v danej hodnote si musím vybrať iný tovar. Chcela som podat oficialnu reklamaciu no tuto moznost zamietli.povedali mi ze to sa neda.Ide o sumu 98 € čo nie je malá suma.Viete mi prosím poradiť či existuje nejaká možnosť ako postupovať.?
Ďakujem veľmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Nemaju narok ziadat, aby si si vybrala iny tovar.
    Bud ti ich v ramci reklamacie zamenia za take iste, alebo ti vratia peniaze.
    Oficial e cizmy reklamuj, ziadaj reklamacny protokol a pockaj, ci ich opravia (co asi nie je mozne) alebo ti vratia peniaze.
    Ze sa neda reklamovat, neexistuje.
    Povedz, ze sa obratis na Slovensku obchodnu inspekciu, ze ti nechcu prijat reklamaciu.
    Aleke Ďakujem.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Podaj riadnu reklamaciu,obchod ti ju musi prijat.Ak sa chyba neda odstranit a nemaju rovnaky tovar,tak ti musia po uznani reklamacie vratit peniaze.

    Do 6 mesiacov od kupy sa vada tovaru povazuje za vyrobnu vadu.
    Do 12 mes.od kupy ti nemoze reklamciu zamietnut bez odborneho posudenia znalcom.
    Aleke Ďakujem. Určite skúsim
    misoft Nie "skúsim" - správne má byť "urobím"!

    Ako postupovať pri výmene nových poškodených čižiem?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.