Zavrieť

Porady

Ako sa zbavím chyby 805a8011 na mobile Lumia?

Ahoj, posledných asi 10 mesiacov, vždy keď si chcem stiahnuť nejakú aplikáciu do mobilu a kliknem na "Obchod", tak mi vypíše toto:

Vyskytol sa problém so spracovaním vašej požiadavky. Skúste to znova neskôr.

Môže sa vám hodiť tento kód chyby: 805a8011

Na internete som túto otázku našla veľmi veľa krát, ale vôbec mi to nepomohlo a ani som si nevšimla, že rady čo pod túto otázku ľudia píšu, by reálne niekomu aj pomohli. Dokonca som čítala, že ani v centrách operátorov s tým nevedia vôbec pomôcť.

Ako je to možné? Dá sa tá chyba vôbec nejako odstrániť?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Ailise Ďakujem, samozrejme tieto rady som skúšala hneď ako prvé. Tak ako ostatným, to však nefunguje ani mne. Jediné čo som neskúšala je ten celkový reset telefónu na pôvodný stav. Bojím sa, že mi to zruší všetky nastavenia, kontakty, uložené veci atď. To radšej nebudem sťahovať nové aplikácie. Ale je to škoda:/ Ak ozaj neexistuje iná možnosť, než celkový reset.
    misoft Ak máš SIM kartu - a to určite máš - presuň si kontakty na SIM kartu, ak sa dá, ulož si aj heslá a nastavenia, možno na SD kartu - a urob reset. Nastavenia potom z SD karty vrátiš späť, kontakty zo SIM karty sa daj previesť späť (alebo na SIM karte nechať a prístup nastaviť len na SIM kartu).
    Ailise Dakujem, ale netusim, ako previest nastavenia a ostatne veci na SD. Riesenim by bola mozno synchronizacia cez OneDrive, ale ani tam sa podla mna neda synchronizovat vsetko. Naviac nemam s tym skusenosti, bojim sa, ze by sa mi to potom vsetko nepodarilo vratit spat. Mam tam aj par aplikacii (aj jednu rozohranu hru a nechcem prist o prejdene levely), aplikaciu kalendar, kde mam poukladanych kopu veci a dalsie a dalsie veci. Naviac aku mam istotu, ze sa to nestane znovu? To mam kazdeho pol roka to takto komplikovane riesit? Uvazujem, ze by som este zasla do predajne operatora, ci mi nejak nepomozu. Ale niekde som citala, ze to niekto s rovnakym hlasenim spravil a nevedeli mu pomoct
      zbaliť

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Na presun kontaktov a iných vecí použi
    https://www.google.sk/search?client=...est&gws_rd=ssl

    Následne daj tvrdý reset.
    Potom skopíruješ kontakty späť.

    Nemám Lumiu...ale nové aplikácie, ktoré mi občas ponúka mobil (ten od starého uja), nejak neakceptujem...alebo ich vyriešim raz za čas.

    Aplikácie do telefónu z obchodu už ani nespomínam. Nejak nevidím dôvod...ale to som ja. Mobil mám na jeho pôvodný účel a nie na hranie.

    Ako sa zbavím chyby 805a8011 na mobile Lumia?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.