Zavrieť

Porady

Reklamacia okuliarov

Dobry den, chcela by som vas poprosit o radu : Svokra si kupila drahe multifokalne okuliare. Ram sa jej ale zlomil - 1x jej reklamaciu neuznali, kupila si druhy ram /ten isty/...zase ta ista chyba na rame, ram sa zlomil....tentoktrat jej reklamaciu uzanlli. Tento ram uz ale nemaju, moze si vybrat v predajni iny ram...problem je vsak v tom , ze drahe skla z okuliarov jej nepasuju do ziadneho ramu, ktory maju v predajni ....podotykam ,ze za skla dala 350,-€ . Predavacka jej povedala, ze nic viac nemozu pre nu urobit, len dat jej novy ram , do ktorého si musi zakupit nove skla.Na vratenie penazi vraj nema narok. Je takyto postup zo strany predavjuceho spravny ?? Nie je predsa mozne ako nahradu dostat vec, ktoru nie je mozne pouzit. Prosim radu ako je problem mozne vyriesit. Dakujem velmi pekne za odpoved.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

    JAJA11
    úha, tak to je naozaj problém ..... neviem aký rám si zakúpila, ale optik jej mal poradiť vhodný rám na také drahé sklá .... ja by som odstúpila od zmluvy a žiadala vrátenie peňazí za celý tovar a išla do druhej optiky .....
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    suryka Peniaze jej nechcu vratit, vraj nema na to narok ....tvrdia, ze postupuju v súlade s reklamacnym poriadkom.
    JAJA11 ona od nich kúpila celé okuliare a v prípade, že nie sú funkčné, môže požadovať ich opravu.... ak to nevedia opraviť, tak môže odstúpiť od zmluvy.... asi by bolo dobré poradiť sa s právnikom
    JAJA11 aj tu je neičo, čo by mohlo pomôcť http://www.porada.sk/t266891-reklama...okuliarov.html
    jslancik skôr si myslím, že na doklade má samostatne sklá a samostatne rám. inak by boli optiky hlúpe...
    misoft Toto je "praktika" predajcov optiky. Ovšem, keby zákazník si objednal okuliare so špecifickými požiadavkami - teda sklá také a onaké, rám hentaký.... tak sa to predá ako kompletný výrobok - okuliare, zložené zo skiel a rámu.... V tom prípade by ani optik nemohol tvrdiť, že je osobitne sklo a rám, pretože na objednávke by figurovali rozpísané, ale na spoločne na jednom formulári - a už by sa nejednalo o osobitné kupovanie súčasti a potom prispôsobovanie jedného komponentu druhému... A potom by sa z reklamácie nevykrútil - okuliare by boli ako celok jeden výrobok.
      zbaliť

    dmc je offline (nepripojený) dmc

    dmc
    Pokial jej neviedia reklamovany tovar (uznana reklamacia) vymenit za "ROVNAKY" - ma pravo na vratenie penazi. Nech ziada ich vyjadrenie pisomne. Nasledne nech sa obrati na SOI. Podobne som riesil reklamaciu zimnej bundy.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.