Zavrieť

Porady

Kúpa ojazdeného vozidla a vrátenie po pár dňoch s5 pôvodnemu majitelovi

Dobry den

Ja ako predávajuci.
20.5 Boli na obhliadku traja pričom si auto dôkladne prehliadli na technický stav sa dokopy nič nespýtali a previesť sa mala dotyčná, ktorej auto skapalo asi 5x . (pustenie spojky)... Do auta sadol muž na prvý krat pekne sa rozbehol prešiel sa 8km. Zacali zjednavat cenu. Na kolko odchádzam tak som z danej ceny spustil 100€ na prepis a podobné frašky. Dohodli sme sa na pondelok. Ešte ten večer som šiel k mechanikovi aby mi pozistoval zavady aby som jej to dal na vedomie a či auto naozaj chce. Na diagnostike vyskočila jediná jedna chyba -> Snímač polohy vačkového hriadeľa Signál príliš malý.

21.5 Som pani telefonoval aká je vec. Vysvetlil som čo ta chyba môže spôsobiť taktiež, že kolko to stojí. Pani iba odvrkla, že v pohode aj tak auto berieme. Hovor ukončený

22.5 Som došiel od bodu A do bodu B presne 28,1km po pani s tým že ideme na tu políciu čiže dalších 33km ... Soferoval som Ja. Po odhlaseni som dostal auto mimo mesta na poziadanie uz novej majitelky a prenechal jej vozidlo. No pani ma vodičské opravnenie 1 rok možno aj menej a na tom aute som citil kazdu jednu rýchlost no nechcem nikoho znehodnocovat ale autom nešetrila ani pri zelezničnom priecesti kade ja idem menej než 20 ... ona preletela 60 z nizkoprofilovimi gumami...
Vysadila ma po 15km a dalej šla 18km sama. Požiadal som ju nech mi zatelefonuje či dosla... No došla v pohode len že jej zdochlo na kruhači. Počas tých 13 km jej zdochlo asi 4x ... Takže vytvorte si obraz sami ako to auta sa cíti škoda že nemá ústa a ruky ... Pred zabuchnutím dverí si pani sama žiadala aby som jej napísal tu chybu, ktorá je na aute. Napísal som presne Snímač polohy vačkového hriadela a nech to hlada presne pod tým a tým názvom. Odišla.