Prosím o radu skúsenejších aké doklady dávate konateľovi po vykonaní účt.závierky - ja som mu dala účt. závierku, kt. obsahovala VZaS ,Súvahu, Poznámky. On chce odo mňa ešte výsledovku (to je výkaz ziskov a strát), kde chce presne vidieť aké boli náklady (napr. koľko za rok minul na bank.poplatkoch, telefonoch atd). Mimoto mu robím v excel.tabuľke, taký mesačný súhrn, kde všetko vidí, pretože nechcel odo mňa moj výstup, že aby to jednoznačne videl. A teraz mi tvrdí, že som mu nič nedala, že spoločnosť nemá nič založené. Všetko mu posielam mailom, mimoto mesačne výkazy SP,ZP, prehlady, DP dph, KV DPH. Na nič som nezabudla?
Posielate i hlavné knihy? to som jej neposlala, keďže hovorila, že jej stačí tá excel tabuľka :-)