Zavrieť

Porady

Potrebujem zjednodušiť tvorbu podkladu k fakturácii.

Doklad zostavujem zo štyroch súborov a mám to úplne blbo, len sama si neviem rady.
Mám Prílohu a sumár v jednom súbore.
To pôjde na spracovanie ako podklad k faktúre. PRILOHA OK
Mám k dispozícii výstup z prevádzky, kde sú činnosti resp. operácie. xxx
Mám k dispozícii výstup od materialistu, kde je spotreba materiálu. matxxx
Mám k dispozícii Cenník materiálu a Cenník výkonu. V tomto súbore mám pár položiek, v obchod cenníkoch je počet položiek viac a menia sa dopĺňajú.
T.j. musím vyrobiť doklad PRILOHA z ostatných podkladov.

Robím to tak, že najskôr si doplním tú výkonovú zostavu a z nej potom do PRILOHA. Detaily sú v súbore xxx. To je tá výkonová. Mám ich tak divne pomenované, ale nemôžem zmeniť názov, lebo sa mi narušia prepojenia.
Asi by to šlo jednoduchšie. A tiež ma štve, že musím mať otvorené všetky súbory, inak mi vyhodí chybu.
Prosím, pomôže mi s tým niekto?
Naposledy upravil IvetaH : 10.07.17 at 13:26 Dôvod: VYRIEŠENE
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Potrebujem zjednodušiť tvorbu podkladu k fakturácii.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.