čomu nerozumieš? jednoducho účtovanie v medzinárodnom roamingu nie je úplne online, teda tvoj "materský" operátor sa o niektorých tvojich výdavkoch dozvie až s nejakým časovým odstupom, preto nevie stopnúť kartu v okamihu, kedy sa ti minie tvoj kredit.
Dobrá rada do života - pri čerpaní služieb nestačí myslieť si, že to funguje podľa teba. Na to sú VOP a cenník.
Napr. vO2, nad ktorým sa tu zavdzušňujú, má každý zákazník automaticky aktivovanú službu DataLimit, kedy po prečerpaní 50 € príde k úplnému zablokovaniu služieb na SIM karte. Ak teda zahájila dátový prenos v Čiernej Hore, kde 50 MB (áno naozaj megabajtov, nie gigabajtov) dát stojí 5 €, tak služba pokračovala kontinuálne až do limitu 50 € a potom jej to úplne stopli. Je to len a len jej chyba, ona si mala zistiť všetky náležitosti o tom, ako to funguje v Montenegro a nie si niečo myslieť...
https://www.o2.sk/podpora/roaming/datalimit
A už ani nejdem písať o tom, že Čierna Hora nie je v EU, teda sa na ňu nevzťahuje EU regulácia, ceny volaní, správ a dátových prenosov sú teda diametrálne iné, ako v medzinárodnom roamingu v EU a navyše, platíš napríklad aj za prijatý hovor.
Na zrušenú/zablokovanú kartu Ti nepríde ani SMS