Zavrieť

Porady

Môžem urobiť storno faktúry do nového mesiaca?

Dobrý deň,
chcem sa spýtať skúsenejších. Podnikateľ vystavil faktúru pre odberateľa v mesiaci júl. Faktúra do dnešného dňa nebola uhradená, a odberateľ sa minulý týždeň ozval, že túto faktúru neakceptuje (rozumný dôvod je záhadou). Potrebujeme túto faktúru teraz vystornovať a poslať storno aj odberateľovi, a zároveň vystaviť novú faktúru s inou sumou (vyššou). Chcem sa spýtať, či mi viete poradiť, či musím faktúru stornovať do júla, keďže za júl už bola robená DPH, a tým pádom urobiť dodatočné daňové, alebo môžem storno urobiť do augusta. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Môžem urobiť storno faktúry do nového mesiaca?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.