Zavrieť

Porady

skladník - hmotná zodpovednosť - mzda

Ahojte

som zamestnanec od 3.7. 2006 a pracujem ako skladník, pred týždnom mi dali podpísať hmotnú zodpovednosť.
mzdové podmienky v zmluve mám takéto: " mzdové podmienky: §118 - §135 Zákonníka práce+vnútorné pravidlá odmeňovania: stupeň náročnosti 1, tarifná trieda R-2, 46 sk/hod."

otázka 1: nemal by som mať kedže mám hmotnú zodpovednosť stupeň č.2 ??
otážka 2: minimálna mzda 6900 sk to je mzda v čistom ??
otázka 3: odmeny a prémie sa zaratávajú do hrubého alebo čistého ??

Všetkým vopred Ďakujem za prípadné odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    tomo
    Ahojte

    som zamestnanec od 3.7. 2006 a pracujem ako skladník, pred týždnom mi dali podpísať hmotnú zodpovednosť.
    mzdové podmienky v zmluve mám takéto: " mzdové podmienky: §118 - §135 Zákonníka práce+vnútorné pravidlá odmeňovania: stupeň náročnosti 1, tarifná trieda R-2, 46 sk/hod."

    otázka 1: nemal by som mať kedže mám hmotnú zodpovednosť stupeň č.2 ??
    Hmotná zodpovednosť nezvyšuje náročnosť práce.(podľa mňa)
    otážka 2: minimálna mzda 6900 sk to je mzda v čistom ??
    Je to v hrubom
    otázka 3: odmeny a prémie sa zaratávajú do hrubého alebo čistého ??