Dobry den, mam otazku ako postupovat voci zakaznikovi, ktory vydiera a domaha sa reklamacie podla mna nepravom. Vysvetlim. Robime akvaria na mieru. Zakaznik chcel od nas zariadit akvarium - dodavali sme piesok, substrat, rastliny, kamene. Vsetko bolo pri odovzdani ok, zakaznik nechcel fakturu (ale aj tak sme ju mali riadne v uctovnictve). Ozval sa po vyse 7 mesiacoch ze potrebuje zas riesit akvarium tak sme si vyziadali fotky na ktorych su uplne znicene rastliny, prespokladame bud rybou ktora ich zjedla + zanedbana starostlivost, tu mal v svojej rezii zakaznik. A teraz chce od nas nanovo zariadit akvarium pise maily kde tvrdi ze sme mu to telefonicky slubili aj ked nie a vyhraza sa SOI a ze postupi veci dalej. Ako mame postupovat? Dakujem
Naposledy upravil ivka70 : 18.11.17 at 04:47