dobrý den, chcem vediet ako mam riesiť neuznanu reklamáciu, mam auto kupene v aprili tohto roku pred 3 mesiacmi mi auto zacalo cukat, zle sartovalo a malo vyssiu spotrebu a to z 5 na 9 l, v autorizovanom servise mi spravili diagnostiku a vraj bolo vsetko v poriadku, na dalsi den som tam bol znova kvoli rovnakej chybe , auto som nechal ta kedze som musel ist do prace po niekolkych hodinach mi volali ze treba vymenit komplet palivovy system na ktory sa mi nebde ztahovat reklamacia, kedze je to mojou vinou ( vraj nekvalitne palivo), cana cca 5tisic., preto som vzal auto do servisu v inom meste kde mi spravili uplne celu kontrolu ale chybu nenasli a auto bez problemov ide dalej , lenze ak sa o nejaky cas poskodi nieco z palivoveho systemu nebudu tio brat v ramci reklamacie lebo kvoli servisu predtym mi ju neuznaju, čo mam teraz robit aby mi bola do buducna uznana tato reklamacia
=======================
Ak dobre viem, tak každý lepší predajca určitej (teda skoro každej) značky má aj svoj vlastný servis.
Teda, inak povedané ? Nebehať v rámci záruky kade-tade po vraj "autorizovaných" servisoch, ale ísť priamo k zdroju.
Ale ak si kupoval auto u nejakého "podomového" predajcu, tak holt smola.
Auto je tiež tovar! Platia pre neho tiež rovnaké podmienka na reklamáciu.
A keďže ti bez toho posudku ZAMIETLI reklamáciu - porušili zákon http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250.
Rada: skús ešte raz reklamovať vozidlo, pokiaľ zamietnu reklamáciu - prečítaj si ten zákon §18 ods.6 a §18a - a už máš dôvod na to, aby si vozidlo vrátil a oni ti mali vrátiť peniaze - prečítaj si toto http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9.
A keďže ti DVAKRÁT zamietli reklamáciu - môžeš sa obrátiť na SOI.
v prvom servise mi povedal ze vsetko treba vymenuit kolko to bude stat ukazal mi fotku co fotil na mobile ze cerpadlo je v tahu ( pritom na fotke bolo uplne zhrdzavene, a moje vyzera ako nove) ale filter bol cisty neviem ale palivo ide skor cez filter a potom cez cerpadlo,
A zákon pozná ešte jedno -chyba, ktorá sa vyskytla do 6-tich mesiacov odo dňa kúpy, je považovaná za výrobnú chybu. A @Mabis tam už bol dvakrát.....