Zavrieť

Porady

rozpočet stavby

vedel by mi niekto poradiť ako zostaviť rozpočet na stavbu rodinného domu. som v tom začiatočník a mám to za úlohu.Prípadne mi prosím odporúčte nejakú literatúru. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bulnova je offline (nepripojený) bulnova

    bulnova
    Rozpočet stavby môže byť veľmi odlišný podľa toho, či staviate svojpomocne,
    alebo na "kľúč". Momentálne spolu s manželom staviame rod. dom z katalógu
    (rozpočet pre výstavbu na kľúč) svojpomocne, mohli by sme Vám pomôcť.
    Bývame v Prešove - nemáte to ďaleko.

    hana 10 je offline (nepripojený) hana 10

    hana 10
    daisy16
    vedel by mi niekto poradiť ako zostaviť rozpočet na stavbu rodinného domu. som v tom začiatočník a mám to za úlohu.Prípadne mi prosím odporúčte nejakú literatúru. Ďakujem
    asi by som to dala do ruk skusenym, rozpoctar ti ho spravi aj za 2-5 tis skk. budes mat tak hned aj vykaz vymer, ktory mozes rozposlat firmam, ked budes zbierat cenove ponuky na konkretne dodavky, ked ti ich budu vsetci robit na rovnakom podklade, bude sa ti to jednoducho porovnavat...

    rozpoctari pouzivaju napr. program oskar

    Jana0707 je offline (nepripojený) Jana0707

    Jana0707
    Rozpočet????