Zavrieť

Porady

Gitara z Lidla

gopet

gopet je offline (nepripojený) gopet

gopet
Zdravím,minule som si kúpil gitaru v Lidli. Problém je v tom že ju absolutne nemôžem naladit tenké éčko. Ladička mi ukazuje nezmysli.Bude problém v gitare,alebo vymenit komplet struny či ladičku? Ďakujem za každú radu. Som začiatočník.
buchač Minule bolo minule...teda, čo v tomto prípade znamená minule ?
Minulý rok ?
gopet November 2017
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    arizona

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Najlepšia odpoveď len pre registrovaných
    Porada je tu vďaka aktívnej spolupráci členov
    Registrovať

    Hlasovalo 4 pouzivatelov

    Užitočné (3)
    Kabaka123, Ing. Ľubomír Janoška, Valcake
    Komentár, nie odpoveď (1)
    2
    buchač

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Niektorí ľudia sú ako oblaky. Keď nevidím v debate ich nick, hneď je krajší deň. ...viac buchač
    Záruka vrátenia peňazí

    Pri potravinárskych výrobkoch podliehajúcich rýchlej skaze musia byť vady uplatnené bez zbytočného odkladu, najneskôr v deň nasledujúci po kúpe; inak práva zaniknú. Pri ostatných potravinárskych výrobkoch musia byť vady reklamované v záručnej dobe uvedenej na obale (pri lehote trvanlivosti).

    Zákazník môže v lehote tridsiatich dní odo dňa zakúpenia výrobku odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu za predpokladu, že predloží originál dokladu o nákupe tovaru a tovar vráti v pôvodnom (neporušenom) stave a obale, vrátane príručiek a ostatného príslušenstva. Zákazník berie na vedomie, že v rámci reklamácie môžu byť jeho osobné údaje postúpené tretím osobám (napr. dodávateľovi, servisnej firme).

    http://nehnutelnosti.lidl.sk/cps/rde...s.xsl/5691.htm
    --------------------------------------------
    Keďže si gitaru použil, môžeš ísť do reklamácie.
    Jej resumé dopredu nevie nik.


    P.S.:
    Bacha na jedno.
    Donedávna Lidl riešil reklamáciu dvoma spôsobmi :
    - ak bol tovar ešte k dispo, tak menil okamžite kus za kus
    - ak nie, tak vyplatil love na ruku

    No čo bolo, to bolo...aj Lidl prišiel na to, že hentá politika zneužívania zo strany zákazníka je preň neekonomická.
    mareko

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    Tovar zakúpený v Lidl môžeš vrátiť (nepoškodený a v pôvodnom obale)momentálne už do troch mesiacov od kúpy. Ešte nedávno bola táto lehota 1 mesiac od kúpy, teraz platí lehota tri mesiace od kúpy. Lidl spravidla nerobí žiadne problémy. Ak je gitara nepoškodená, môžeš ju vrátiť. Ak je používaná (nie len odskúšaná)mala by ísť do reklamácie. Opäť Lidl vybavuje promtne, spravidla hneď pri reklamácii vráti peniaze.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.