Ahojte, mám klientku - kozmetičku, ktorá si otvorila živnosť v 2/2017, ale kým si zariadila salón, vybavila hygienu a všetko, čo k tomu treba, prešiel určitý čas a ERP jej sprevádzkovali niekedy až v 9/2017. No keďže nájom musela platiť už od 2/2017, tak si privyrábala aj bez ERP a klientkam vystavovala PPD. Ide o sumu cca. 500 eur, pretože celé leto nebola doma. Teraz mi dala doklady a upozornila som ju, že tržby môže prijímať len na BÚ, alebo do ERP (VRP). Prosím Vás čo z toho, aký dopad bude mať na tento problém? Daňováci jej určite hneď pri kontrole vytknú, že prijala peniaze na PPD. Ako z toho "vykľučkovať"? Asi sa s tým nedá nič robiť, len "čušať", však? Ďakujem Vám veľmi pekne za názor, či radu.