Zavrieť

Porady

uctovanie ms office

dobry den,

spolocnost si zakupi MS OFFICE 365 napr.dvojrocnu licenciu v roku 2018. V internej smernici ma urcene ze nehmotny majetok do 2400 si zaradi do nakladov. Cela suma sa da v roku 2018 do nakladov? alebo sa rozuctuje aj do nakladov buducich obdobi?
dakujem, pekny vecer .
Naposledy upravil L123 : 06.03.18 at 05:04
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.