Zavrieť

Porady

Mzdová agenda

Ahojte, prosím Vás, mzdy robím len okrajovo, tak Vás prosím o radu. Na každého zamestnanca mám zvlášť euroobal, kde mám jeho pracovnú zmluvu, registračný list do ZP, SP, dochádzku, PN, ak poberá daňový bonus, tak doklady potrebné na jeho uplatnenie, výplatné pásky. No neviem, kde mám zakladať podpísané výplatné listiny a potvrdenia o prevzatí výplatných pások. Doteraz som mala len klientov s jedným zamestnancom a preto som to zakladala do jeho obalu k ostatným dokladom. No teraz mám klienta, ktorý má piatich zamestnancov a podpíšu to na jednom papieri. Mám zaviesť nový obal na výplatné listiny a potvrdenia o prevzatí výplatných pások? Ďakujem Vám.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    širi1 je offline (nepripojený) širi1

    širi1
    ja mám personálne veci na každého zamestnanca zvlášť (zmluva, dodatky, výmer, doklad o vzdelaní, výpis z reg.trestov, dotazník, potvrdenie o zamestnaní, hm.zodpovednosť, registračný list SP, dohoda o zrážkach, atd.)- aj kontrola z inšpektorátu to takto u mna schvalila
    mzdové mám rozdelené ako podklady každomesačné ( dochádzka, PN, dovolenky, príp. odmeny, zrážky za gastráče,) a výstupy z miezd (rekapitulácie, prehľady, prevzatie pások, pásky , výkazy podľa poisťovní, DÚ, hromadné oznámenia do ZP) tiež po mesiacoch. Mzdové listy raz za rok tlačím abecedne archivujem, ELDP pri ukončených PP tiež dávam oddelene
    mondes širi1: A napríklad žiadosť o vykonanie RZD, samotné vykonanie RZD, to máš pri mzdách, alebo pri konkrétnom zamestnancovi. Ďakujem.
    širi1 danové veci mám samostatne v obaloch podľa zamestnancov, to vyberám vzdy v januári - februári, a potom tam zakladám aj ročné zuctovanie
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    mondes Takže budem mať šanóny podľa počtu zamestnancov, na každého zvlášť a potom:
    - šanón na mesačné výkazy a prehľady
    - šanón so mzdami
    A rekapitulácie miezd môžem zakladať do šanóna so mzdami? A kde mám zakladať napr. PN? Ku mzdám, či ku konkrétnemu zamestnancovi?
    Chcem si to začať pekne zakladať, aby som mala prehľad, ale akosi sa v tom strácam. Neviem si predstaviť firmu napr. s 20 zamestnancami. Ďakujem ti.
    Tweety Jeden šanön na mzdy všetkých. Nie každého zvlášť.
    mondes A ku každej výplatnej listine vytlačiť výplatné pásky? A napr. rekapitulácie dane a miezd, tak to asi taktiež budem zakladať do tohto šanóna miezd, však? A čo mzdové listy? Tie dám zvlášť každému zamestnancovi, či taktiež ku mzdám? Vďaka.
    Chrusťa musíš si nájsť taký systém, kt. bude najviac vyhovovať tebe. Každopádne je fajn ak PaM je na jednom mieste, teda v jednom šanone, aby v prípade potreby sa tam dalo zorientovať.
    mondes Ďakujem Vám všetkým.
      zbaliť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.