Zavrieť

Porady

Aký predmet činnosti - cryptomeny

aký predmet činnosti potrebujem v živnosti ak chcem predávať kryptomeny - Bitcoin BTC, Ethereum ETH a iné ?
Z predaja vznikne provízia, odmena.

Ďakujem
misoft A koľko BTC, ETH máš TY k dispozícii? Vieš, ako sa s cryptomenou obchoduje, ako sa prevádza? Kto prevody schvaľuje? Máš bitcoin-peňaženku? Máš kontakty - ak chceš predávať - na iných vlastníkov bitcoinov?
Asi nie - to nie je ako v banke.
Toto si prečítaj https://www.menejstatu.sk/ako-zacat-s-bitcoinom/ a zistíš, že to nie je obyčajná "Požičovňa", alebo záložňa.
pato73 nie som začiatočník....
neide o priamy predaj kryptomeny, nepotrebujem mať vlastnú menu v svojej peňaženke, ide o odmenu za sprostredkovanie predaja, samotný predaj prebieha cez akoby bankomat prístupný na verejnom mieste, napr. obchodné centrum, provízia sa inkasuje v USD, EUR alebo v mene ktorá je predmetom nákupu. Kupujúci môže nakupovať prevodom alebo strčí do stroja bankovky v požadovanej hodnote....

aký predmet podnikania ?
nákup a predaj tovaru, služby ?
kryptomeny zatiaľ v EU nie sú oficiálne uznané platidlo.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional