Zavrieť

Porady

Ma predavajuci pravo odmietnut prijatie reklamacie?

November 2017 (vyse 4 mesiace dozadu) som kupila zimnu obuv-cizmy. Dostala som doklad o kupe s cenou tovaru, nazvom (D.zim.ob.), skontrolovala som si na krabici velkost, obrazok, cenu(sedi). Dnes idem tovar reklamovat pretoze jedna cizma praskla (jasna vada)a teda neda sa dalej pouzivat. Obchod odmietol reklamaciu prijat a riesit, pretoze kod na bloku nesedel s kodom na krabici (kod na bloku je vraj od ineho, podobneho tovaru). Mam pravo riesit pochybenie predavajuceho (dodal zly doklad o kupe)? Ako kupujuci si bezne nekontrolujem ciarove kody (krabica vs. blok)... Mam teda vraj blok od tovaru, ktory som nikdy nedostala, a tovar(ktory chcem reklamovat) a “nemam” od neho blok. Je realna sanca na presetrenie, vybavenie reklamacie? Dakujem vopred za rady.
4 komentárov     zbaliť
arizona Nie je mi celkom jasne...to si priniesla cizmy na reklamaciu v krabici? A na tej krabici bol iny kod?
Koenzym V podstate ano.. Krabica s topankami sedi. Na blok vsak prilepili kod z inych topanok (v tej istej cene, avsak v inej farbe a strihu). Tym padom odo mna obchodnik dookola ziada 'doniest blok od tych topanok co su v krabici'... problem je ze v tom, ze oni tam nalepili zly kod (za co ja realne nemozem).
buchač Gratulujem k výberu čižiem. To vcelku aj dosť dlho vydržali...
Dám na to krk, že sa jedná o Deichmann.
Ak sa nemýlim o tom obchode, tak želám pevné nervy pri vybavovaní reklamácie.
Koenzym nebol to Deichmann.. ale kazdopadne dakujem za zelanie pevnych nervov
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    Predávajúci nemôže odmietnuť reklamáciu z dôvodu "inej" krabice,ani z dôvodu "bez krabice" takže sa tam vráť s tovarom bez obalu,obal nie je podmienkou reklamácie,ty nereklamuješ krabicu,ale obuv.
    Ale je zaujímavé,že čižmy praskli AŽ po zime,keď ich už nepotrebuješ........alebo si ich nosila také poškodené cez zimu?
    Koenzym Presne to bol moj argument - nereklamujem obal, ale tovar. Na to mi odpovedali, ze aj keby som doniesla cizmy bez krabice, podla kodu na bloku 'by zistili ze sa jedna o iny typ obuvi'.
    A ano, cizmy som nosila celu zimu, a praskli cca pred tyzdnom .

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Ono to cele vyzera, ze pradavajuci odmieta reklamaciu, lebo reklamujes iny tovar ako si kupila /ako mas na blocku/.
    Tam sa tazko argumentuje, je to slovo proti slovu, ze ty si kupila tieto cizmy a dostala k nim tento blocek.
    Lebo si mohla kupit aj tie ine a nasla len ten jeden blocek.
    S krabicou to nesuvisi, tu mat nemusis, suvisi to priamo s cizmami.
    Tu vidim sancu na reklamaciu velmi biedne.

    Skusila by som staznost na vedenie obchodu kvoli zle vydanemu bloku, na zaklade ktoreho ti znemoznili reklamaciu tovaru. Podla reakcie sa potom zariadit dalej.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Koenzym Dakujem, skusim.. ak by islo o malu sumu, tak to vobec ani neriesim.. Ale stali 60 eur a nevydrzali ani pol roka, tak to ma zamrzelo..
    Žabinka celkom by ma potom aj zaujímalo, ako im sedela koncoročná inventúra.. keďže tebe predali podľa kódu na bločku čižmy, ktoré im v skutočnosti ostali na sklade..
    Koenzym to by celkom zaujimalo aj mna
      zbaliť

    Ma predavajuci pravo odmietnut prijatie reklamacie?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.