Zavrieť

Porady

Reklamácie a súvis s GDPR

Zaujímalo by ma, či musí byť vypracované GDPR kvôli tomu, že SZČO rieši reklamácie (vypisuje osobné údaje na reklamačných lístkoch), pričom nemá žiadnych zamestnancov ani nič iné ohľadom GDPR sa ho netýka, alebo nemusí (reakcia na príspevok, ktorý je uvedený vyššie). Prosila by som o ujasnenie, nakoľko nikde som sa nedočítala o tejto problematike. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov
    Ing. Ľubomír Janoška
    logo
    Fair Mind s. r. o.
    Áno. Tým, že pôvodne neznámy zákazník podá reklamáciu, sa jeho osobné údaje začnú spracúvať.

    Makovsky je offline (nepripojený) Makovsky

    Som biofyzik a využívam svoje poznatky pre službu zdravia. Meriam elektromagnetický smog. Venujem sa alternatívnej medicíne - fytoterapií. ...viac Makovsky
    áno, ale nemusí mať súhlas zákazníka. Povinnosť vyplýva zo zákona. Akurát nesmie jeho údaje poskytnúť tretej osobe ani ich využiť na posielanie reklám.

    Reklamácie a súvis s GDPR

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.