Zavrieť

Porady

Zamietnutie vyplatenia škodovej udalosti až PO oprave vozidla

Dobrý deň,
rada by som sa s Vami poradila o problémy, ktorý sa vyskytol pred pár dňami. Nakoľko mi to celé príde absurdné, rada by som vedela, či je takéto jednanie v rámci postupov poisťovne (ale aj v rámci zákona) a či sa niekomu niečo takéto stalo.


Takže koncom leta do mňa na parkovisku nacúval jeden mladý fešák, jasné, bola to menšia škoda, takže sme PZ nevolali. Spísali sme hlásenie, on to nahlásil do poisťovne. Na druhý deň prišiel na obhliadku pánko, všetko pofotil, dal mi to na výmenu. Bol ale upozornený, že jeden menší ťúkanec na aute bol už pri kúpe, teda so škodovou udalosťou nemá nič spoločné. Medzitým mal rodinný príslušník nehodu, tak som lietala dobré dva týždne hore dolu a riešila som vyšetrenia, nebol čas to dať do servisu. Potom mi volal jeden pán z poisťovne, že či auto mám hotové, lebo treba doložiť nejaké dokumenty - hlásenie, prefotené doklady atď. Prišiel ku mne, všetko zobral, podpísala som mu papier. Išlo vlastne o akúsi kontrolu lebo ich expert zahlásil, že ten zadok auta nemohol byť tak narazený - jasné, veď som hovorila, že ten menší ťukanec tam už bol! On si to poznačil, a že auto nech dám do servisu. Zase ma čakalo XY vyšetrení, prešli 2 týždne, čo mal servis čas auto zobrať, objednal medzitým diel a auto som zaniesla do servisu. Včera mi majiteľ servisu volá, že mi poisťovňa zamietla vyplatiť sumu za opravu! Ja som o ničom nebola upozornená, že by niečo zamietli, pretože ak by mi to dali vedieť auto nedám opraviť. Teraz moje auto stojí v servise, ja ho súrne potrebujem jednak na behačky s rodinným príslušníkom po lekároch, jednak na bežné používanie. Nemám 1000€ vo vačku že by som ho vyplatila.

Posledný email od poisťovne bol : Doložte číslo účtu a adresu servisu kde bude vozidlo urobené.


Je to trošku trápne, pritiahnuté za vlasy, že ?


Zatiaľ som podala sťažnosť cez ich formulár, pondelok idem pre papiere do servisu, pozriem čo im presne prišlo za odpoveď, lebo mne neprišlo NIČ (ani nevolali, ani email ani poštou).


Stalo sa niekomu niečo podobné? Viete mi poradiť čo mám robiť?

Ďakujem,
Maja
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    expeeert je offline (nepripojený) expeeert

    expeeert
    S poisťovňou komunikovať len písomne a doporučene, nie cez nejaké ich formuláre, ktoré sa u nich "stratia" alebo telefonáty. Pozrieť si dobre zákon o PZP 381/2001 a na základe neho (vytiahnuť z neho príslušné paragrafy) im odpísať, prečo nemiena plniť, keďže im to vyplýva zo zákona, povyhrážať sa súdmi a ono to pôjde. A každú komunikáciu s kýmkoľvek od poisťovne, aj s ich technikmi, obhliadačmi, likvidátormi si dobre prečítať, čo napíšu a potom dať podpísať a vyžiadať kópiu, ak nedajú sami.

    Zamietnutie vyplatenia škodovej udalosti až PO oprave vozidla

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.