Zavrieť

Porady

Vysoká škola

1Barbara

1Barbara je offline (nepripojený) 1Barbara

1Barbara
Som študent 3. roč. 8 roč. gymnázia, chcel by som poradiť, kam ďalej po škole, bavia ma opravy áut, motorky a podobné veci. Rád by so študoval na VŠ. Ako sa zorientovať v takom množstve vysokých škôl a odborov... Ďakujem.

Som v septime,o rok maturujem. Niektoré technické odbory som si už prezeral na internete, tak musím hľadať a premýšľať ďalej. Ďakujem veľmi pekne za informácie.
Naposledy upravil 1Barbara : 24.10.18 at 06:51
5 komentárov     zbaliť
ivka70 Cize do maturity mas 5 rokov? Tak to mas este cas, za 5 rokov sa ti aj zaujmy viac vyhrania a rozhlad ziskas vacsi...
vicktor V druhom odstavci pise "septima".
ivka70 druhy odstavec doplnil dnes, vcera bol len tretiak .....ked nevie, ze je v 7. rocniku osemrocneho gymnazia, chapem, ze ma problem zorientovat sa vo vysokych skolach
vicktor A v roku 2014 pisal(a) ze sa s manzelom postaraju o rodicov.
Oliwa No tak sa pýtala mamička... raz možno píše za muža (Peter), raz za syna... alebo 3 v 1...
Ale ako učiteľ/ka (?) by mohla vedieť synovi poradiť... ak sa náhodou nejedná o MŠ...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Martuk

Martuk je offline (nepripojený) Martuk

omylný človek, ktorý sa rád nechá poučiť a občas má aj svojský pohľad na vec :-D ...viac Martuk
    Najlepšia odpoveď len pre registrovaných