Zavrieť

Porady

Nárok na vrátenie peňazí.

Ahojte. Stala sa mi taká vec. Reklamoval som telefón (väčšie elektro žlto modré) , uviedol som vady, všetko sa spísalo do protokolu, o týždeň mi volali ,že reklamácia je vybavená, uznaná. Tak som si prišiel po telefón. prevzal som ho aj s papiermi,ale neičo mi nesedelo. Na hárku zo servisu nebol uvedený celý text reklamácie ako som uviedol a takisto bol napísaný na reklamačnom hárku predajcu. tak som kontaktoval servisáka, ktorý bol uvedený na protokole, s tým či opravoval všetky vady uvedené v reklamácii, a on mi odpovedal,že riešil iba to čo je na reklamačnom protokole zo servisu. Takže to znamená ,že reklamácia nebola zadaná v celom znení. Že to mám komunikovať s predajcom, resp. že chyba mohla nastať aj pri preberaní tovaru v servise. Podotýkam ide o značkový servis, nie je to lacný telefón. Takže čo mi poradíte? mám nárok na vrátenie peňazí? nakoľko im už nedôverujem a nemám čas tam stále chodiť s telefónom reklamovať. Cítim sa oklamaný.
misoft Nemáš. Nárok by si mal vtedy, ak by sa chyba vyskytla 3x po sebe, alebo by sa vyskytlo viacej chýb, ktoré by znemožňovali užívať výrobok.
Prečítaj si zákon na ochranu spotrebiteľa 250/2007 a toto http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
"Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu). "
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nárok na vrátenie peňazí.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.