Zavrieť

Porady

Riesenie reklamacie pri nakupe z druhej ruky

Zdravim, vie mi niekto poradit, ake prava ma kupujuci na riesenie reklamacie pri kupe z druhej ruky? Konkretnejsie, ak pride k poskodeniu mechanickej casti zariadenia po par dnovom pouzivani, problem nebol zjavny uplne na zaciatku, ale je absurdne, aby sa takato cast pokazila po par dnovom pouzivani, navyse predavajuci okamzite ponukol riesenie, ze to vymeni. Len samotne postovne by kupnu cenu neadekvatne predrazilo.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    vicktor je offline (nepripojený) vicktor

    ja si myslim, ze normalny clovek (moja manzelka nie celkom suhlasi) ...viac vicktor
    Mate nejaku zmluvu? Pochybujem.
    Bud rada ze predavajuci je ochotny vec vymenit, to je vynimocne.
    Nemas narok aby on platil postovne. Ak sa to neoplati posielat, daj to komusi opravit alebo zahod. Asi to bude nejaka lacna vecicka, ked postovne je problem.
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    jslancik možno je to nejaká ťažká vecička...
    vicktor Aj prvykrat to museli posielat / prepravit.
    jslancik a teda? nik nevraví, že by sa to nedalo prepraviť, tu sa rieši cena.
    vicktor Narazal som ze aj vtedy bola cena za prepravu a nebol s nou problem.
    Chobot Možno sa jej zlomil gombík na blúzke, ktorú kúpila za 3 €. A poštovné hore - dole by stálo ďalšie 4 €.
    mareko
      zbaliť

    dmc je offline (nepripojený) dmc

    dmc
    chceš záruku ? - kupuj z prvej ruky.

    Predajca - fyzicka osoba pri bazárovom predaji nemá zodpovednosť za vady, ktoré sa prejavia po predaji použitého tovaru. Má zodpovednosť len za vady, o ktorých vie a je povinný kupujúceho pri dojednávaní kúpnej zmluvy na ne upozorniť (§ 596) OZ. (Skryte vady)

    Ak predajca ponúkol riešenie - buď rada.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Kupovala si opotrebovanú vec, na to nie je záruka. Keďže nevieme o čo kokrétne ide, je ťažké sa vyjadrovať k oprave. Ak je ale predávajúci ochotný to opraviť, je to pozitívne. A ty to nevieš opraviť?
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    mareko Chobot, predávajúci jej ponúkol, že tovar vymení ...nie "len" opraví. Čo je teda skutočne nadštandardné a veľkorysé riešenie z jeho strany
    Chobot Ja som pochopil, že vymení to, čo sa pokazilo. Nie celý tovar. Ale možno som zle pochopil.
    mareko Ved to nie je podstatne, podsyatne je, ze kupujuci dostal funkcny tovar a predavajuci mu aj tak ponukol nieco, co nemusel. A kupujuca aj tak nie je spokojna
      zbaliť

    Riesenie reklamacie pri nakupe z druhej ruky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.