Zavrieť

Porady

Je táto sťažnosť opodstatnená?

Veja82

Veja82 je offline (nepripojený) Veja82

Veja82
Dobrý deň, chcela by som podať sťažnosť na detskú kliniku a CT pracovisko v nemocnici, kde bola hospitalizovaná moja 3 mesačná dcérka. Kvôli CT vyšetreniu mala poslednýkrát jesť nadránom o 3 hodine, po 7 nás mali ako druhé v poradí brať na CT, pred týmto vyšetrením sa nesmie jesť 4 hodiny kvôli celkovej anestézii. Vzali nás az o 11, hoci som sa viackrát sťažovala personálu, že dcérka vrieska od hladu a smädu od pol 6 ráno, nik to neakceptoval, až keď som zahlásila, že okamžite odchádzame domov, zrazu sa veci pohli a vraj z CT odkazujú, že deti a anesteziou berú az po 10! Túto informáciu nám samozrejme zabudli oznámiť,, dcérka bola tesne pred vyšetrením úplne nehybna a vyčerpaná, po vyšetrení sa hneď prebrala a prvé mlieko mohla dostať až o 13 hodine, dovtedy znova silno plakala. Chcem sa spýtať, či môžu brať túto sťažnosť ako opodstatnenú a či vôbec mám právo takúto sťažnosť podať, keďže si myslím, že tento prístup personálu bol neprofesionálny, keď nechali 3 mesačné dieťa hladné a dehydrovane celkovo 10 hodín. Ďakujem za odpoveď .
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času
profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
Najlepšia odpoveď len pre registrovaných
Porada je tu vďaka aktívnej spolupráci členov
Registrovať
Veja82 Oni sami povedali, že deti s celkovou anesteziou berú až po 10, ak to vedeli, mali dať echo, nech nakrmim dieťa neskôr, ja som sa to dozvedela hodinu aj niečo pred vyšetrením. Sestričky, drzé ako opice, samozrejme považovali za zbytočne zdvihnúť telefón a zavolať tam, čo sa deje. Je mi jasné, že nepochodim, lebo si nájdu XY veci, ktoré boli prednejšie, hoci si myslím, že keby tam doviezli deti z havárie, ako píšeš, povedali by to sestrám do telefónu, a nielen, že nás s anesteziou vezmú až po 10. Ani sa nečudujem,že na SK sa každý boji podať sťažnosť , lekári a sestričky si neuznajú chybu, aj keby ich na kolese lámali. Jasne, človek si povie, veď sa jej vlastne nič nestalo... Ale to pochopí len človek, ktorý má maličké
dieťa a vidí, ako sa trápi a ide si vykričať pľúca a úplne zbytocne .Dcérka má ísť na operáciu kvôli vážnej diagnoze, preto odkladanie CT nie je možné . Ale ďakujem za odpoveď .
profesional Ľudsky ťa samozrejme chápem. Ale z hľadiska práva nemáš šancu uspieť
Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

Mila123
ak je CT negatívne, dcérka je zdravá, ďakuj Bohu za to, že ste to prekonali....
uvedom si, že personál sú iba ľudia, z mäsa a kostí a aj dušu majú, samozrejme aj svedomie a určite ich zámerom nebolo nechať tvoje milované dieťa trpieť, ale stalo sa,my nevieme prečo? mali možno nejaký technický problém, personálny problém, problém s materiálom, súrny život ohrozujúci stav iného pacienta (viem o čom píšem)
zdravotnícki pracovníci nie sú roboti, pracujú a aj chybujú
preto poviem, ak máš dieťatko zdravé ďakuj Bohu za taký dar...
Veja82 No musím ti oponovať, písala som to už vyššie, personál drzý, uvediem príklad .. pýtam sa slušne, ako dlho bude dcérke tiecť infúzia... Odpoveď arogantná - Ako to mám vedieť? A kto to má vedieť, ak nie ona? O sestričke, pachnucej ako popolnik na dojcenskom oddelení radšej pomlcim. Ano, sú to len ľudia,no nie,nemajú právo správať sa ako s prepáčením trúby. Všetko, čo mi povedali po hodinách hladovania dcérky bolo, No tá musí byť hladná... No to je postreh! Písala som už vyššie, ako to personál odignoroval a čo odkázali z CT, verím, že ak by bol surny pripad, dajú mi sestričky aspoň vedieť na našom oddelení, keďže sa na CT sestrička zrazu čírou náhodou dovolala, keď som oznamovala,že odchádzam. A bohužiaľ, mam choré dieťatko, tiež som to už pisala vyššie, CT potvrdilo vážny nález a čaká nás operácia, takže to tu nepíšem pre srandu králikov. Takže nemenovana nemocnica a prístup sestričiek otras. Nehadzem do vreca všetkých zdravotníkov, ale stačí si pozrieť na nete skúsenosti ľudí so zdravotnými sestrami a lekármi v ambulanciach, a uvidíš, koľko je sťažnosti na neľudský prístup. Týmto by som to uzavrela, čakám na odpoveď z nemocnice. Pekný deň všetkým.
Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Chobot
Sťažovať sa samozrejme môžeš. Či bude opodstatnená rozhodne ten, kto bude sťažnosť riešiť.

Nedávno nechali nejakého staršieho pána, ktorého prepustili domov, pri dverách, v pyžame, na vozíku 8 hodín o hlade a smäde, lebo vodič sanitky, ktorá ho mala odviezť, si pomýlil čas. Sťažnosť bola vyhodnotená tak, že nikto nepochybil.

V tvojom prípade meškali s vyšetrením iba 4 hodiny. Neviem, prečo nemohla hneď po vyšetrení dostať jesť....
Veja82 Ale to nie sú iba 4 hodiny, ona mala ísť po 4 hodinách hneď na vyšetrenie a šla po 8, je to malé dieťa, potrebuje jesť a piť, človek jej nevysvetlí, že ide na vyšetrenie a nemôže jesť, v tomto prípade má zaráža nulová empatia personálu, taketo bacharky nemajú čo robiť na detskom oddelení. Aj keď povedzme si narovinu, lekár lekára nepotopi, a potom to tu aj tak vyzerá...a nemohla jesť hneď po vyšetrení preto, lebo bola v celkovej anestézii a po nej sa musí počkať dve hodiny s jedlom.
širi1

širi1 je offline (nepripojený) širi1

širi1
samozrejme , pošlite im písomnú sťažnosť, lebo ked budú ľudia ticho tak sa nebude nič zlepšovať. Uvidíte čo odpovedia. Nabudúce sa to isté môže stať niekomu inému a také malé dieťa je dehydrované veľmi rýchlo čo má za následok ďalšie problémy. Držím vám palce.
Veja82 Ďakujem vám krásne, sťažnosť som už samozrejme poslala, čakám na odpoveď. Netreba sa báť ozvať, aj keď to neuznajú, aspoň uvidi vedenie, ako sa správajú ich podriadení.

Je táto sťažnosť opodstatnená?

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.