Zavrieť

Porady

Firma platca dph a archivácia dokladov

Firma je platcom dph a má povinnosť 10 rokov archivovať doklady. Chcem sa opýtať, či sa to týka všetkých dokladov - ako vystavené a došlé faktúry, pokladničné doklady? Nestačí iba nejaký súhrn?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Všetkých účtovných dokladov. Mzdové doklady(ak má, mal zamestnancov) dokonca ešte dlhšie.

    Firma platca dph a archivácia dokladov

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.