Zavrieť

Porady

Ako mam dalej postupovat cakat alebo trvat na vmene

stanoboss

stanoboss je offline (nepripojený) stanoboss

stanoboss
Minuly rok som kupil v novembri auto peugeot 2008 nove priamo v predajni aj s funkciou mirror link / zrkadlenie telefonu na displeji auta/ pricom som si este vten den zistil ze to nefunguje. Na druhy den som to bol oznamit v predajni ze je stym problem ze sa nemozem pripojit. Tam mi povedali ze musim mat originalny USB kabel k telefonu najlepsie ten co kupite aj s telefonom. Tak som zhanal tyzden kabel, ked som ho zohnal vysledok bol stale rovnaky pripojit sa nedalo. Opat som isiel do predajne ze to stale nefunguje tam mi povedali ze nemam telefon ktory tuto funkciu podporuje aj ked som vedel ze to je blbost tak som si kupil telefon /nakolko som aj tak potreboval novy/ ktory podla ich internetovej stranky bol vyhovujuci. Vysledok stale rovnaky stale som to nevedel rozbehat. Tak som isiel opat do predajne to reklamovat. Objednali ma prisiel som z autom vysledok bol taky ze ani oni sa nemohli pripojit na uvedenu funkciu podotykam na ich telefone, skusali pripojit telefon na ine auta v predajni tam sa pripojili okamzite. Udajne volali do Nemecka neviem preco ci tam vyrabaju uvedeny mirror link ze o takomto niecom vedia ze to v niektorych autach nefunguje ale ze mam cakat do zaciatku januara ze na uvedeny system ma byt upgred. Tak som cakal nakolko boli vianocne sviatky cakal som aj dlhsie ale co svet nechcel pred koncom januara system zamrzol tak ze sa displej auta vobec nezapol tak som okamzite volal do predajne ze ten system uplne spadol a neda sa to vobec zapnut povedali mi aby som s tym prisiel.Po ceste do predajne displej ale nabehol nakolko som uz bol na ceste tak som tam aj napriek tomu isiel. Auto opat pozreli opat volali do nemecka ze system vymenit nemozu ze mam cakat do februara ze uz ten upgrade urcite bude ze to bude v poriadku potom. Chcel by som vediet ci predajna postupuje spravne nakolko ja mam uz z toho pocit ze ma tahaju uz treti mesiac za usi alebo ako mam postupovat dalej aby to predajna opravila alebo vymenila,uznala reklamaciu. DAKUJEM
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Ako mam dalej postupovat cakat alebo trvat na vmene

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.