Zavrieť

Porady

Zaradenie do platovej triedy - verejna sprava

Dobry den,chcela by som sa poradit v otazke spravneho zaradenia do platovej triedy.
zamestnanec pracuje ako ekonom obecného uradu. Ekonóm má VS ekonomického smeru. Na obecnom urade robi komplexné účtovníctvo, zúčtovanie miezd,pripravuje žiadosti a vyúčtovania dotácií a projektov cez Úrad práce (aj z prostriedkov EU) ale aj pre iné inštitúcie (ministerstvá,Úrad vlády). Spracovava uctovnu zavierku, pripravuje záverečný účet aj výročnú správu obce. Spolupracuje na vypracovavani interných smerníc a VZN obce.Spracováva návrh rozpočtu,rozpis položiek rozpočtu,zabezpečuje sledovanie plnenia príjmov a výdavkov v rozpočte. Metodicky usmernuje zakladnu skolu,ktorej je obec zriadovatelom,spracovava konsolidaciu ZS a obce, robi vykaznictvo pre RISSAM za obidve institucie. Ma byt od 1.1.2019 zaradeny v triede 6 „Samostatné zabezpečovanie rozpočtovania alebo financovania“ alebo 7. triede: „Odborná špecializovaná práca na úseku rozpočtovania alebo financovania“?
Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    dalesi je offline (nepripojený) dalesi

    dalesi
    Môže byť zaradený aj do 8. triedy (VŠ II. stupňa) - 01.08.04 Komplexné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť