Zavrieť

Porady

dostanem odstupné keď odmietnem podpísať hmotnú zodpovednosť keď mám zmluvu na dobu neurčitú?

ahojte pracujem ako skladnik 4 roky a mam zmluvu na dobu neurčitú zamestnávateľ odomna vyžaduje podpísať hmotnú zodpovednosť ja s tym nesuhlasim vyhráža sa výpoveďou mám narok na odstupné aj v takomto prípade?
sosak 4 roky pracuješ bez podpísanej hmotnej zodpovednosti. Prečo zamestnávateľ chce podpísať hmotnú zodpovednosť až teraz, aké na to má dôvody? Ako to zdôvodnil?
drozdo93 menilo sa vedenie starý riaditeľ nato zabudol ani
to nevyžadoval nový to však vyžaduje
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Vo výpovedi zamestnávateľ musí uviesť dôvod výpovede. Nepodpísanie hm. zodpovednosti nie je dôvod na výpoveď. Záleží od toho, aký dôvod si na tvoju výpoveď nájde. Ak ťa nájde v práci opitého, tak ťa vyhodí jedna radosť aj bez odstupného. Ak mu dôvod nedáš, nemá ťa za čo vyhodiť. Jedine by si musel vymyslieť nadbytočnosť. Ale to už sú šekulácie. Uvidíš, čo urobí.
    drozdo93 už majú druhého skladnika čo tú hmotnú zodpovednosť podpísal a chcú ho dať na moju pracovnú pozíciu mňa chcú preradiť na inú pracovnú pozíciu no ja s tým tiež nesúhlasím nie je to žiadne hrube porušenie? dakujem za radu
    Ing. Ľubomír Janoška