Zavrieť

Porady

Mám problém s tlačením scanov.

Pri tlači tlačiareň tlačí s tieňmi. Nerobí to ale pri tlačení obyčajného textu. Toner mám nový, vyčistená tlačiareň je
6 komentárov     zbaliť
ivka70 co mas na mysli tlacenim scanov? aky format aka kvalita?
nebude to len slabou kvalitou scanu?
Obycajny text je tlac akeho typu dokumentu?
frona Ja som len laik, neviem odpovedať na tvoje otázky. tieň je vlastne dvojité tlačené písmená
frona skany sa vytlačia s tieňmi akoby dvojité písmo aj z iných scanov od iných priateľov. Nie len z môjho scanu
misoft Ak sú to "tiene" okolo - tak pôvodný dokument nebol riadne pritlačený tou bielou prítlačnou plochou - takže potom tlačí i ten "tieň". ktorý vznikol osvetlením dokumentu pri jeho skenovaní.
Pri tlači z PC berie len text, formátovanie a znakovú sadu - teda to čo je napísané v PC a v digitálnej podobe (ako tlačová fronta) poslané na vytlačenie. Automaticky sa berie prednastavené pozadie (podklad) - biela farba (bez tlače)
frona Tiene sú akoby dvojité písmo, nerozumiem tomu, lebo ostatné dokumenty mi tlačí normálne
misoft Aká tlačiareň? Aký OS? Je možné, že firmware v tlačiarni požaduje aktualizáciu. Alebo snímač môže byť chybný.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70