pavol54
1. Ak sa kríži kamion na letných a pri platnom zákaze vjazdu kamiónov, tak 0,2 m pred kamiónom môžu zbytok cesty I. triedy už len lopatovať.
2. Pokiaľ viem tak cestári s miestnymi komunikáciami nemajú nič spoločné, je to záležitosť obce.
3. Silne mi začínaš pripomínať Jaroslava Filipa s textom skladby "Cez okno"
1. Prístup na úsek za skríženým kamiónom sa môže realizovať aj z opačnej strany - takže lopatovanie zvyšku sa nemusí konať. Stačí ten kamión DOSTAŤ preč.
2. Pokiaľ viem, kamióny síce prechádzajú aj miestnymi komunikáciami do určených cieľov, ale cez mestá sú vedené i komunikácie 1. tr. a tie má pod palcom SSC a NIE MESTO! Rovnako i diaľnice, ktoré vedú katastrom mesta nemá na starosti mesto, ale NDS (a to vrátane privádzačov.
3. Silne mi začínaš pripomínať svojimi protiargumentami chrobáka Truhlíka.... "Ja všetko, viem, všade som bol, všetko som videl...." (resp. klon buchača). A ešte poznámka - kamiónová doprava je v mnohých mestách ako tranzit obmedzená, často vedená po okraji mesta obchvatmi (plná povolená, ak dané mesto nemá obchvatové komunikácie), povolené je len vtedy, ak sa cieľ cesty kamiónu nachádza v tom meste.