Zavrieť

Porady

Dočasný home office

Dobrý deň,

prosím o radu, či a ako si je potrebné danú situáciu zaopatriť dokumentom.
V našej spoločnosti nie je bežný home office, nemáme k nemu žiadne pravidlá ani smernice.
Nastala ale situácia, že sme sa rozhodli kolegyni z dôvodu zložitej rodinnej situácie povoliť na cca 2 mesiace prácu z domu, opačná strana SR, ako je miesto výkonu práce. Pár krát do mesiaca kolegyňa príde do spoločnosti, inak bude pracovať z domu.
Je potrebný papier s dočasnou zmenou miesta výkonu práce, alebo nejaký iný dokument?
Čo keď sa jej niečo stane počas práce z domu?

Ďakujem za rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Je potrebne dohodnut telepracu, aj ked na dobu urcitu na 2 mesiace.
    Telepracu riesite podla Zakonnika prace (aj to, keby sa jej nieco stalo pocas nej).

    Dočasný home office

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.