Zavrieť

Porady

Zaradenie nábytku do majetku

Laurinkai

Laurinkai je offline (nepripojený) Laurinkai

Laurinkai
Firma kupovala kancelársky nábytok. Na faktúre je to uvedené ako množstvo 1ks na sumu 2300€+DPH. V prílohe, v dodacom liste je rozpis položiek na kusy a jednotkovú cenu. Neviem, či to zaradiť ako celok do dlhodobého majetku, teda 1ks za 2300 a do položiek rozpísať, alebo do drobného majetku podľa položiek, t.j. napr. stôl 2ks po 300€ a podľa kancelárií. Ďakujem za radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Ester plus

    Ester plus je offline (nepripojený) Ester plus

    Ester plus
    Ak je niečo kúpené ako zostava, vlastník o tom rozhodne, či je to súbor hnuteľných vecí, ktorý sa zaradí do príslušnej odpisovej skupiny a bude sa odpisovať. Alebo účtuje o tom jednotlivo, ak jednotlivé kusy nemajú hodnotu 1700EUR ako o drobnom hmotnom majetku
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Laurinkai Ja uvažujem o druhej možnosti. Dať to po kusoch do drobného majetku, pretože tá cena jednotlivých kusov je okolo 600éčok, jedná sa o 1 prípadne 2ks z každého a prehnať to cez 112 na 501. Myslím, že tým nič neporuším.
    Ester plus Áno, môže to byť aj po kusoch ak tak rozhodnete.
    Laurinkai NEchám to na šéfov, ale ja by som to tak dala. Vďaka Ti.
      zbaliť

    Zaradenie nábytku do majetku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.