Zavrieť

Porady

Ak ma FS presmeruje na portál e-kasa, ale nie ja tam žiadny kód, robím niečo nesprávne?

IvetaH

IvetaH je offline (nepripojený) IvetaH

IvetaH
Vojdem od OIZ, dám e-kasa, otvorí mi e-kasa, ale nevidím žiadny kód, len informácie o podnikateľovi.
Prosím, čo s tým robiť.
Ďakujem
zlatka.b v ľavom menu máte dve položky - autentifikačné dáta a žiadosť o nové autentifikačné dáta ?
IvetaH mám, ale keď rozkliknem, nič tam nie je.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Jarka 1

    Jarka 1 je offline (nepripojený) Jarka 1

    Jarka 1
    Najlepšia odpoveď len pre registrovaných
    Porada je tu vďaka aktívnej spolupráci členov
    Registrovať
    IvetaH Asi tak nejak to bude.
    Žabinka

    Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

    Žabinka
    v ľavom rohu klikni na Pokladnice e-kasa klient, otvorí sa ti okno, na spodu nájdeš kódy pokladnice, ak si o ne žiadala a boli ti pridelené..
    pozri si postup https://www.financnasprava.sk/_img/p...6_IM_eKasa.pdf
    https://www.financnasprava.sk/_img/p...echnik_ORP.pdf
    Naposledy upravil Žabinka : 13.06.19 at 08:50
    zlatka.b pokladnice e-kasa klient od tohto týždňa nevidí každý, splnomocnená osoba nemá k tejto voľbe oprávnenie, finančná správa rozdelila oprávnenia na 4 úrovne, aby sme na nenudili.
    zlatka.b

    zlatka.b je offline (nepripojený) zlatka.b

    zlatka.b
    v žiadosti o nové autenfifikačné dáta treba kliknúť na čierne políčko nová žiadosť, otvorí sa okno novej žiadosti a tam v prvom riadku kod kasy by mal byť, tiež treba rozkliknúť šípku, potom zadať heslo a zapamätať si ho, bude potrebné pri inštalácii dát do pokladne, a vytvoriť žiadosť. Nové autentif. dáta budú cca do 5 min. na stiahnutie. Treba ale prekliknúť v ľavom menu medzi možnosťami, aby sa načítal nový stav žiadosti. Keď bude žiadosť spracovaná, potom v prvej záložke autentifikačné dáta sa dolu objaví registrovaná ORP úplne vpravo budú možnosti a tam sa dajú stiahnuť identifikačné dáta. Snáď som to zrozumiteľne dala. Keby problém, ozvite sa.

    Ak ma FS presmeruje na portál e-kasa, ale nie ja tam žiadny kód, robím niečo nesprávne?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.