Zavrieť

Porady

Rekvalifikácia do odboru účtovníctvo

Chcela by som sa poradiť. Uvažujem komplet o zmene povolania. Pracovala som v školstve (nič čo je spoločné s účtovníctvom) chcem sa rekvalifikovať a pracovať ako účtovníčka. Možno časom samostatne. Mám 40r. Reálne?
(rada si prečítam o špecifikách tejto práce, čo očakávať, na čo sa pripraviť... O tlaku, termínoch, strese, práci s rôznymi ľuďmi, často nezodpovednými ... viem, rátam s tým :-) Prosím nevyjadrovať sa k práci v školstve, ku prázdninám a podobným mýtom ;-) kto nezažil, nepochopí.... ) Ďakujem vopred za konštruktívne postoje
Naposledy upravil papricka333 : 06.07.19 at 11:12
4 komentárov     zbaliť
Mila123 pracovala si v školstve, ako učiteľka? ktoré predmety si učila? na ZŠ? SŠ?
papricka333 ZŠ 1-4r. Čiže všetko :-)
Mila123 a moja sestra od 01072019 pracuje ako účtovníčka na ZŠ a podala si prihlášku na VŠ - pedagogika.....
veronikasad Uvazujes nad podnikanim v odbore uctovnictvo?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    nie je to problem, ak sa clovek nastavi na to, ze sa bude musiet sustavne vzdelavat

    rekvalifikacny kurz ano - pred nim ale nastudovat zakon o uctovnictve, danove zakony, postupy uctovania,...