Zavrieť

Porady

žiadosť o preradenie na iné pracovisko

Dobrý, potrebujem poradiť so skoncipovaním žiadosti pre personálne oddelenie. Pracujem ako zástup počas materskej dovolenky a rada by som požiadala o prácu v rámci organizácie. Neviem si poradiť s formou mojej žiadosti. Tá istá pozícia v rámci ktoréhokoľvek oddelenia organizácie.
6 komentárov     zbaliť
kopretinka Keď si ako zástup,tak predsa musíš pracovať na tom mieste,kde si,nie? Tá,ktorú zastupuješ,predsa nepracovala na na ktoromkoľvek oddelení.
Alebo nechápem ja význam slova "zastupovanie"?
idared no som ako zástup, ale keďže sa blíži jeho koniec, tak sa chcem poistiť a ostať v organizácii. Touto žiadosťou chcem požiadať o možnosť sa niekde preradiť, pokiaľ mi nedajú bye bye. Ja nemám možnosť vedieť, kde sa práve niečo uvoľnilo. Chcem, aby personálne vedelo, že v prípade potreby sa mi môžu ozvať.
kopretinka Máš PP na dobu určitú.Skončí daným dňom a hotovo.Oni ťa nebudú prekladať.
V prípade potreby sa choď na personálne opýtať,či vôbec majú nejaké voľné miesto.
veronikasad Pocas RD zastupovanej pracovníčky ta nemozu preradiť na ine pracovisko.
Tweety píše, že zastupovanie končí, tak myslí na to, čo ďalej, takže nie počas zastupovania....
kopretinka Chce sa dať preradiť počas zastupovania.Keď jej zastupovanie skončí,tak sa nebude mať kam preraďovať.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času