Hlavne ide o to, či máš ty nejaké konkrétne dôvody, prečo chceš mať virtuálne sídlo, ktoré by pre teba znamenali nejakú výhodu a vykompenzovali by nevýhody. Lebo hlavná nevýhoda je to, že to bude zrejme stáť nejaké peniaze, no a platiť za niečo, pričom ani nevieš, prečo to chceš, je blbosť.
Ostatné výhody a nevýhody sú teoretické a závisia od toho, kde si to sídlo vybavíš a s aké situácie nastanú.
Sídlo vo vzdialenejšom meste znamená, že budeš patriť pod úrady v danom meste a môže ti to skomplikovať rôzne vybavovačky. Väčšie mesto by malo výhodu vtedy, kedy by to bolo hlavné mesto, kde je firiem strašne veľa a úradníkov málo, teda je veľmi nízka pravdepodobnosť nejakých kontrol.
Virtuálne sídlo môže mať výhodu v prípade, že na danej adrese budeš mať k dispozícii nejaké priestory, ktoré budeš môcť využívať na nejaké pracovné stretnutia. Ak sa budeš musieť s obchodnými partnermi stretávať niekde inde, to môžeš mať sídlo už aj u seba doma. V iných prípadoch mať virtuálne sídlo nemá žiadny zmysel. Ono je to len psychologická záležitosť, keď podnikateľ nechce mať firemnú adresu doma, ale prakticky to nemá žiadny dopad, ak ju doma má. Aj keď budeš mať sídlo inde, v obchodnom registri si každý môže pozrieť, kde bývaš.