Zavrieť

Porady

neuznaná reklamácia

Zdravím, mám mobilný telefón zakúpený cez internetový obchod v záručnej lehote, na displeji je žltý fľak, no však mi neuznali reklamáciu z dôvodu, že telefón funguje, dá sa nejako postupovať, či sa mám s tým zmieriť? ďakujem vopred za odpoveď
faro1 Prilož telefón v mieste mikro USB ku perám a fúkni do neho. Týmto sa oddiali sklo od displeja a fľak môže zmiznúť.
Hafneta vďaka za tip, ale nepomohlo to ...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Nie, ale reklamuj presne tu vadu, co telefon ma.
    Aj zlty flak na dispelji je chyba, to, ze ostatne funguje, nema na reklamaciu displeja ziadny vplyv.

    Treba pisomne odpoved na reklamaciu a jej zdovodnenie a ziadat napravu.
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Hafneta ďakujem za odpoveď, reklamovala som presne ten žltý fľak, zo servisu odpovedali, že V prípade, že mobilný telefón funguje bez problémov, reklamáciu by sme označili za neopodstatnenú.
    ivka70 tak im odpovedz, zena reklamacii trvas, ze zlty flak na displeji nie je standardny pretento produkt a teda je zavadou. .... ak od kupy preslo menej ako 6 mesiacov, ziadaj odborny posudok, ze displey je v poriadku.
    https://www.soi.sk/sk/najcastejsie-o...reklamacie.soi
    misoft Pripomeň im aj Zákon o ochrane spotrebiteľa. Pokiaľ sa závada objaví DO 12 mesiacov odo dňa kúpy - nemôžu reklamáciu zamietnuť bez ODBORNÉHO posudku! A pokiaľ je to dokonca do 6 mesiacov - berie sa to ako výrobná vada a úž dupľom nemôžu takúto sprostosť napísať.
    Upozorni ich, že vec oznámiš SOI.
    Hafneta ďakujem vám, telefón bol zakúpený koncom augusta roku 2018. skúsim sa odvolať s tým, aby mi podľa zákona uviedli komu môžem zaslať telefón na posúdenie.
    misoft No koniec augusta 2018 a teraz je február 2020! Takže je to viac ako 12 mesiacov. Tento dôležitý fakt si neuviedla! V tom prípade závadu TY doložíš odborným posudkom. Ak bude v posudku výsledok, že je to chyba materiálu, konštrukcie a uznajú reklamáciu na základe posudku, tak máš nárok aj na náklady spojené s posudkom. Ich sa znalca nepýtaj, nie sú povinní ti dávať zoznam. Čítaj:
    http://www.elekit.net/?na-co-znalca-,3
    a hľadaj...
    http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/jaspiw_mini_fr0.htm
    https://obcan.justice.sk/infosud-reg.../zoznam/znalec
    Hafneta ďakujem veľmi pekne za rady misoft
      zbaliť

    faro1 je offline (nepripojený) faro1

    faro1
    A prečo nenapíšeš, ako ten žltý fľak vznikol ? Také zmeny na displeji sa vyskytnú mechanickým pôsobením - tlakom na displej a taká vada sa nedá reklamovať je to zapríčinené zákazníkom nesprávnym používaním.
    8 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    ivka70 To by jej ale musleli v zdovodneni napisat. Potom by bola reklaacia zamietnuta spravne. ale nepise, ze by to zamietnutie oddovodnili poskodenim uzivatelom...
    Hafneta telefón mám od zakúpenia permanentne v púzdre a s nalepeným ochranným sklom, na displeji nie je ani škrabanček, rovnako ako na celom telefóne, keby viem, že som si to zapríčinila sama tak jasne, že o reklamáciu tejto vady nežiadam. myslím, že o telefón dbám ako len viem. neviem ozaj aká môže byť príčina, že sa objavil.
    faro1 Ochranné sklo nechráni pred tlakom, ale pred poškriabaním displeja. To nie je argument.
    Hafneta čiže v podstate to môže dopadnúť tak, že spravia z toho moju vlastnú chybu?
    faro1 A ako chceš dokázať, že si na telefón napr. nesadla pri nosení v zadnom vrecku nohavíc?
    Hafneta tak čo ja viem, trebárs žeby technik videl, že je tam niečo spálené a nie mechanicky poškodené. ozaj neviem, preto sa rada poradím
    misoft faro1 - prečítaj si zákon o ochrane spotrebiteľa... §18....netrep sprostosti... to, že ONA poškodila musia dokázať posudkom! A to neurobili! Teda reklámácia nebola unaná protiprávne, protizákonne. E-shop asi nečíta to, čo potrebuje.
    jslancik a ty si prečítaj, čo napísala 11:28.
      zbaliť

    neuznaná reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.