TV ukazuje stav - nemá signál - TV je OK.
STB ukazuje číslo programu - je OK
T.z. chyba je medzi tvojim STB a vonkajškom. UPC ťahá všetko zemou, takže priamy zásah kabeláže by do úvahy neprichádzal. Ovšem - UPC má v jednotlivých bytových domoch switche (rozdeľuje signál pre jednotlivých klientov) a ten mohol práve odísť (prepätím sa odporúčal).
Treba overiť, či aj u ostatných, ktorí využívajú TV od UPC, taktiež nejde TV - v tom prípade by UPC malo závadu odstrániť čo najrýchlejšie (žiaľ - UPC teraz pristupuje k "šetreniu" - už ruší kamenné pobočky, takže sa tam niekedy nedovoláš, v prípade porúch idú servisáci často z krajskej pobočky).
Ak by sa však spojili viacerí z vchodu a začali bombardovať UPC (pretože to nie je vina, ani chyba klienta), prípadne by padli tvrdšie slová (bacha vraj nahrávajú, čo niekedy by v prípade sporu bolo užitočné pre klienta) - možno by sa rozhýbali a zajtra (piatok by to mali opraviť. Vyjadrenie, že prídu AŽ budúci týždeň je neprijateľné. Stačí si prečítať ich VOP - zaväzujú sa k niečomu
https://www.upc.sk/_docs/zmluvne/vse...ieb_170201.pdf
bod 4.6
"Ak vznikne v rámci siete UPC porucha,
odstránime ju čo najskôr. Ak Vám Služby prestanú fungovať alebo nie ste spokojní s ich kvalitou, je potrebné, aby ste nám to bezodkladne nahlásili na naše oddelenie služieb zákazníkom. Po nahlásení opravíme poruchu v najkratšej možnej dobe. Ak je porucha na našej sieti alebo na
našom zariadení, znáša náklady na opravu UPC. Ak je porucha na Vašom zariadení, na Vašu žiadosť Vám ho opravíme, pričom náklady na takúto opravu znášate Vy. "
Teda - "niekedy na budúci týždeň" nie je "čo najskôr".