Zavrieť

Porady

odmietnutá výpoveď

Môj priateľ pracuje ako robotník a našiel si robotu v zahraničí, ktorá je niekoľko násobne výhodnejšia ako doterajšia práca, tak dal výpoveď najskôr dohodou, lebo nemá možnosť čakať až 2 mesiace, ale túto výpoveď mu majiteľ zamietol. Tak od 1.9. nenastúpil do roboty a píšu mu A-čka, zároveň za neho prestali platiť odvody. Nakoľko býva priateľ často chorý na zápal hrdla a priedušiek, bol u lekára, ktorý mu napísal posudok, že táto doterajšia práca je pre neho vzhľadom na jeho zdravotný stav nevyhovujúca a žiada si to okamžitu zmenu zamestnania. Keď ho doniesol do práce, majiteľ sa mu začal vyhrážať, že ho dá na súd, za to že nechodí do roboty a dá mu škodu zosobniť a na posudok od lekára mu povedal, že takých si on môže zohnať aj 1000. Výpoveď im nedal a priateľ naďalej nechodí do práce. Chcem Vás poprosiť, či by ste mi vedeli povedať:
- môže ho dať na súd, ˇže nechodí do roboty a dať mu niečo k náhrade, keď nepodpisoval žiadnu hmotnú zodpovednosť a ani v zmluve nie je nič podobné?
-Čo spraviť, aby mu už konečne dal výpoveď?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jales je offline (nepripojený) jales

    jales