Zavrieť

Porady

Nesprávna funkcia formulára "UserForm" v programe Excel pri vypĺňaní databázy pomocou čítačky čiarového kódu

Ahojte všetci
Som začiatočník v programovaní VBA. Pomocou čítačky čiarových kódov napĺňam „sklad“ databázy cez Excel UserForm, ktorý má 3 prvky - ComboBox1 - TabIndex = 0, jedná sa o pole s názvom produktu, TextBox1-TbIndex = 1, to je množstvo a CommandButton1 - TabIndex = 2, má funkciu „Potvrdiť“.
Ako sa dá zo sladby prvkov posúdiť rozhodujúxu úlohu tu zohráva nastavenie v (Properties) "TabIndex" od 0 - 2
Môj problém je, že keď načítam čiarový kód do UserForm v prvku formulára „ComboBox1“, načíta ho a automaticky prejde na „TextBox1“, kde ručne vyplním množstvo a kliknem 2x Enter na „CommandButton1“, údaje sa zobrazia v databáze aktívneho hárka.
A tu sa začína problém,keď by formulár mal cyklus opakovať a prejsť opäť k prvku „Combo Box“ (TabIndex = 0 "), ale cyklus zamrzne a je potrebné kliknúť na klávesu PC „TAB “ a ešte„ Deleteť " a až potom formulár je znovu pripravený (kurzor bliká) a môžem do databázy načítať ďalší záznam čiarového kódu.
Problém je teda v tom, že si neviem poradiť, ako v programe nahradiť stlačenie „TAB“ a „Delete“ aby cyklus pokračoval odznovu. To je prípad, keď použijem kód, kde riadky majú „Rem" teda ' apostrof. Môj program však funguje, keď odstránim prvky„ Rem “, kde je formulár prakticky vynulovaný hlavne pomocou časti kódu :
" Unload UserForm13
UserForm13.Show "
Myslím si že by sa to mohlo dať vyriešiť aj pomocou kódu ale nejako to neviem zadefinovať aby to bolo funkčné. Je možné že kód nie je správne napísaný a potreboval by odbornú úpravu. poprosil by som ak by bol niekto ochotný a pomohol vyriešiť môj problém, za čo vopred moc ďakujem.

Tu je môj kód:


Private Sub CommandButton1_Click ()
'Macro for UserForm and Barcode
'Application.ScreenUpdating = False
Application.Calculation = xlCalculationManual
Dim x As Integer 'Variant
Dim y As Integer
Dim cel As Range
Dim ComboBox As Integer ' ComboBox1