Zavrieť

Porady

Deichman reklamácia

Akosi sme zabudli minulý rok reklamovať čižmy a ž teraz po 1,5 roku sme doniesli na predajňu.Chyba je odtrhnutý zips.Keďže sú ešte v záruke predavačka mi vypísala reklamáciu s tým ,že si ich musím poslať na ich pobočku na svoje náklady.Je to vôbec možné?Majú na to nárok? V ich reklamačnom som nič také nevidel.
ďakujem za rady.
Naposledy upravil ivka70 : 16.09.20 at 15:30 Dôvod: Mi
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Razorte je offline (nepripojený) Razorte

    Razorte
    Tak ja mam s Deichmanom opacne skusenosti. Velmi dobre. Reklamaciu neriesia posielanim na opravu, ale rovno mi daju plnu cenu reklamovanej obuvi.
    Aj keby chceli niekde posielat, tak to je vyhradne na ich naklady

    faro1 je offline (nepripojený) faro1

    faro1
    Majú na to nárok.
    Prečítaj si uplatnenie reklamácie po 12 mesiacoch.
    Predavačka ti napísala adresu, kde môžeš poslať tovar na odborné posúdenie, pretože ti reklamáciu zamietla - odtrhnutý zips. Náklady na odborné posúdenie a dopravu pri uplatnení reklamácie po 12 mesiacoch hradí zákazník. Ak bolo odborné posúdenie vady v prospech zákazníka, tak tieto náklady znáša predajca.
    https://www.soi.sk/sk/informacie-pre...nia-dovodu.soi
    Naposledy upravil faro1 : 17.09.20 at 06:28

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.