Ahojte, poprosím skúsenejších o pomoc, nakoľko som s VRP doteraz nepracovala.
VRP slúži na blokovanie príjmu v hotovosti, jedine to mi je jasné.
Aplikácia v mobile umožňuje aj zaslanie bločku na e-mail, takže ak zákazník súhlasí, netreba tlačiť, ale stačí mu blok odoslať, áno?
Treba ale takýto blok vytlačiť do účtovníctva? Alebo do účtovníctva stačia len (napr. mesačné) reporty z FS? Či treba aj nejaké uzávierky?
Keď chcem urobiť výber z VRP, teda aj z reálnej pokladničky, tie peniaze potom vkladám na účet?
Vloží sa to ako tržby v hotovosti? (nebudú sa používať na žiadne iné platby v hotovosti, aspoň zatiaľ nie a ani žiadna iná hotovostná pokladňa vo firme nie je).
Má niekto skúsenosť s platbou cez QR kód, tá ide priamo na účet? Čo k tomu treba? Aká je tam potom evidencia?
VRP som veľmi nepochopila, ako s ňou (nemyslím teraz priamo obsluhu) pracovať, aby to bolo správne a obstálo aj pri kontrole, takže budem vďačná za každú odpoveď