Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Chceme skartovať staré firemné doklady za roky 2000-2010. Viem že musíme zachovať všetky mzdové dokumenty. Treba okrem nich zachovať ešte niečo, napr. DP, BV, alebo podobne, alebo netreba? Ďakujem.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
https://www.podnikajte.sk/uctovne-do...-dokladov-2018
A daňové priznania a bankové výpisy áno, alebo nie?