Zavrieť

Porady

Minimálna mzda pre študenta v roku 2018 - možné opraviť?

Ahojte,

teraz mám chrobáika v hlave ohľadom týchto dôhôd so študentami - tak kontrolujem aj minulé roky čo konateľka pouzatvárala dohody s brigádnikmi.

Našla som jendu dohodu so študentkou za rok 2018. V tom roku bola stanovená nejaká minimálna hodinová mzda študenta pracujúceho na DoBPŠ? Už sa k tomu na nete neviem dopátrať.

V dohode uviedli mzdové podmienky ako 2,62€/na hodinu

Či je to správne, alebo nie.
Ak to nie je správne, už to asi spätne po nej neopravím, že?
Ďakujem
Dáša_ len tak na okraj - niekto ťa požiadal o kontrolu roku 2018? Ako isto by som si vedela nájsť lepšiu robotu, ako kontrolovať veci x rokov dozadu. Nepridávaj si zbytočne robotu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70