Zavrieť

Porady

Odstúpenie od zmluvy o zájazde bez platenia storno poplatkov

Dobrý deň, ja s mojim priateľom sme podpísali zmluvu o zájazde, avšak až po podpísaní zmluvy sme sa dozvedeli informácie o časoch odletu a príletu a kopu ďalších veci doteraz nevieme. Rozhodli sme sa preto stornovať dovolenku, keďže tie časy a ďalšie veci nám absolútne nevyhovovali, avšak pani nám povedala, že s tým sú spojené poplatky vo výške 25% z ceny zájazdu. To sme nevedeli i, keď to bolo vo všeobecných podmienkach a je naša vína, že sme si to neprečítali. No problém je ten, že ak by nás pani informovala o všetkom pred uzavretím zmluvy, tak ako jej to prikazuje zákon žiadnu zmluvu by sme nepodpísali. Nevieme čo ďalej, pretože podpísaním zmluvy mame povinnosť tu sumu zaplatiť avšak podpísanie zmluvy bolo vykonané na základe neinformovanosti (na čo mame dôkazy v chate), taktiež v zmluve nie sú všetky informácie, ktoré by tam mali byt (pokiaľ som sa dobre Dočítala v zákone). Prosím poraďte.
Ďakujem.
misoft Pokiaľ dokážete, že ste neboli vopred informovaní a že vám NEBOLA predložená zmluva k nahliadnutiu - obráťte sa na SOI s podnetom. Ako dôvod môžete uviesť klamlivé informácie zo strany predávajúceho, neumožnenie si preštudovať listinnú zmluvu, neuvedenie potrebných informácii, prípadne uvedenie klamlivých informácii v zmluve (teda potom by zmluva bola de facto i de jure neplatná) - treba im (na SOI) zaslať i k´opiu zmluvy pre posúdenie.
SOI síce neodpustí nejaké poplatky, ale ich rozhodnutie môže byť dôležité pri prípadnom súdnom spore.

Termíny sú však variabilné - takže či vyhovuje, alebo nevyhovuje - to je pre nich vedľajšie, záleží na tom, kedy majú limit na prepravu. Tam nevysúdite nič. Jedine v právnej stránke zmluvy by ste mohli byť úspešní.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    Časy príletu a odletu sa u zájazdov vždy upresňovali až dodatočne, pri kúpe zájazdu niekoľko mesiacov dopredu to nikto nevedel. Nie je to nič nové, čo by doteraz neexistovalo. Daný bol len dátum odletu a príletu.

    A aké sú tie kopy vecí, čo neviete? Ak vám to tak vadí, tak ste nemali kupovať taký zájazd, alebo ste sa mali na to spýtať pri kúpe.

    jelalim je offline (nepripojený) jelalim

    jelalim
    Toto je žiaľ úplne bežné, čas odletu, príletu, a tak isto časy pri návrate negarantuje nikto a keď sú aj uvedené, vždy tam je poznámka, že čas sa môže meniť. Nedá sa to uplatniť ani z poistenia, ak takéto bolo dojednané.

    Tak isto je bežné, že čas odletu sa oznamuje deň pred odletom.

    Je len vcelku odvaha, v takomto obobí, keď sa nedajú kúpiť ani náhradné ponožky, niekto kupuje zájazd a to takýmto totálne nepremysleným a neuváženým spôsobom.

    Odstúpenie od zmluvy o zájazde bez platenia storno poplatkov

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.