Zavrieť

Porady

Poistenie majetku a komunikácia

Môže nejakým spôsobom "prinútiť" poisťovňa klienta na elektronickú komunikáciu, tzn., že trvá na tom, že všetky šeky, listy, ktoré posiela poisťovňa, bude posielať klientovi cez e-mail? Mňa ako dcéru oslovila poisťovňa, že bude posielať na moju e-mailovú adresu všetku korešpondenciu, čo sa týka mojej matky. Ako argument uvádzali, že oni už nebudú fungovať cez poštové služby, len elektronicky, takže mame nebudú posielať šeky na úhradu poštou. Na otázku, ako oslovujú starších klientov, ktorí nemajú e-mailovú komunikáciu, mi odpovedali, že oslovujú preto ich rodinných príslušníkov, ktorí e-mailovú komunikáciu majú, je to normálny postup???
misoft Nemajú právo, je to jedna z možností. Ich problémy s poštou nemá znášať klient.
Ak by toto robila nejaká poisťovňa - tak ihneď by som s ňou rušil zmluvu - pretože je to diskriminácia klienta, kladenie neprimeraných podmienok. A oznámil by som túto poisťovňu NBS - tá ma zo zákona dohľad nad komerčnými poisťovňami.
https://www.nbs.sk/sk/dohlad-nad-fin...rganmi-dohladu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Poistenie majetku a komunikácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.