Zavrieť

Porady

Reklamácia kozmetického tovaru 2 mesiace po kúpe

Ahojte, chcem sa spýtať ako sa má postupovať ak zákazník reklamuje kozmetický tovar - sprej, 2 mesiace po doručení, s tým, že tovar 2 mesiace nepoužíval a po otvorení, zistil, že chýba polovica obsahu fľašky? Na jednej strane tomu rozumiem, na druhej strane ako obchodník by som sa rád bránil, pretože toto je veľmi ľahko zneužiteľné. ďakujem
misoft 2 mesiace po doručení? Že vraj ho nepoužíval? Kecá! Polovičku vystriekal na seba a teraz reklamuje a chce full nový obsah.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Ak mas v obchodnych podmienkach, ze si ma po doruceni tovar skontrolovat a nedostatky hned hlasit, tak ma zakaznik smolu - toto je nevyreklamovatelne, lebo nepreukaze, ze to otvoril teraz.

    Na druhej strane - spytaj sa svojho dodavatela, ako na to zareaguje, ci tebe vymeni takyto tovar, kedze na chybu balenia mohol prist len zakaznik po otvoreni.
    Ak ano, mozes byt voci zakaznikovi ustretovy a tovar mu vymenit, ked ho tebe vymeni dodavatel/vyrobca. Bude vseobecna spokojnost.

    Reklamácia kozmetického tovaru 2 mesiace po kúpe

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.