Je to spravne ,v kamennom obchode nemas narok na vratenie tovaru, Lidl ma nad ramec zakona, ze tam nerozbaleny tovar mozes vratit. Bez problemov zoberu tovar, ktory vedia vratit na pult a znovu predat. To sa tvojej kolobezky ale netyka.
Akonahle je tovar rozbaleny a pouzity, nefunguje v sulade s funkcnostou, uz nejde o vratenie, ale o reklamaciu. Teda zatial nemas narok na vratenie penazi.
Postupovali teda spravne. Musis pockat na vybavenie reklamacie.
S Lidlom mam dobre skusenosti, co sa tyka reklamacii, vymenili tovar za uplne novy a zacala bezat nova zarucna doba.
Ako sa braniť?
================
No asi je to správne...či ? Každý sa bráni, ako vie...či ?
Vysvetlím :
Ešte pár rokov nazad bola prax, že kamenné predajne tohoto formátu bežne vzali naspäť svoj tovar...a to aj rozbalený.
Lenže slovák je tvor špekulant...nie jeden si kúpil vercajk, urobil za pár dní to svoje a potom ho vrátil späť.