Zavrieť

Porady

nedostatok peňazí v pokladni - účtovanie cez interné doklady

Poprosím o poradenie či postupujem správne.
Konateľ nakupuje suroviny z ktorých robí jedlo ale aj nákup tovaru do bufetu.Taktiež tam má hotovostné úhrady dodávateľských faktúr.
Nemá však v pokladni dostatok peňazí. Všetky bločky účtujem cez interné doklady a aj ich tam pripínam. Na konci mesiaca keď má tržbu a stav v pokladni sa mu zvýši, môžem dať jedným VPD vrátenie 365/211 resp. musí si vybrať konateľ z firemného účtu a tieto peniaze vložím do pokladne a vrátim mu ich jednou sumou?
Môže sa to takto zaúčtovať?
Ďakujem veľmi pekne!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    on si ich moze aj poslat z firemneho uctu na svoj ucet

    ale jednoduchsie bude, ked si na zaciatku mesiaca zadotuje pokladnu z uctu a nemusis uctovat cez ID
    maped áno avalik, povedala som mu. Ale nerobí to. Môže to byť aj tak ako píšem, že si presnú čiastku vyberie z firemného účtu a potom dám príjem do pokladne z BU a následne VPD vrátenie zápisom 365/211 len čo do textu napísať prosím?
    Ďakujem pekne!
    avalik a co vlastne tym zapisom 365/211 uctujes?

    nedostatok peňazí v pokladni - účtovanie cez interné doklady

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.